Hellu! ^^,

6 oktober 2009

TJA! Ramlade på gympan idag, har nu ont i ena benet och så har jag ett blåmärke på armbågen ;/ xD. I kväll ska jag och mamma rida i Söräng som vanligt, jag kommer vara jätte trött efter det. Har sovit dåligt ett tag nu. Och i morron fyller Bebbe år!!! ;D Grattis i förskott! ;), jag fyller år på lördag. Ja vet inte alls vad mamma och pappa har planerat, sa att dom fick fixa allt och överaska mej! xD Just nu nöter jag min spel-lista på Spotify. ^^, Nu lyssnar jag på: What´s your name - Christian Walz. ^^, .......Nu kommer jag inte på nått att skriva. X) Nu kom pappa hem, OJ! jag skulle ju koka makaroner! x'D Jaja får väl gå en då! XD sadfgKälla: Min gammla mobil xD
Ursäkta den fula bilden, det var joel som tog en bild med haj ram på mej när jag gäspade! x'D (Joel=storebror) Men nu ska jag prata lite med pappa ^^, xoxo Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0