Kväll.. :)

6 oktober 2009

Hejsan! Jag har ridit i Söräng nu. Men vi fick sluta tidigare för att det började regna och blåsa så mycket ;/. Stelpa och Hekyr började bråka när vi borstade dom så jag fick flytta på Stelpa. Hon fick ett sår på överläppen ;( . Allafall, på vägen hem började det snöa ;) så länge jag minns har det alldrig snöat före min födelsedag! :O x'D. När jag kom hem duscha jag, nu sitter jag i morgonrock och bloggar ^^,. Tidigare idag kollade jag igenom lite bilder på datorn, då hittade jag en liten text som jag fick av Adina förra året när jag fyllde år ^^,. 
                                         |
                                         |
                                         v
sadf
^^, <3 Men nu ska jag fixa lite, b.l.a. blåsa håret, platta luggen. tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0