-.-'

15 September 2009


En perfekt början på en perfekt dag! (NOT!) I morse innan jag skulle duscha så spydde Musse på mattan, så jag hade jätte lite tid på mej tills jag skulle gå till bussen sen, Så mitt hår var fortfarande blött när jag gick till bussen ;) Och idag slutade vi 13:10 men bussen kommer inte förns 13:50 ;/ och ikväll ska jag rida i söräng, det är jätte jobbigt! För vår ridlärare kan nästan nada om hästar, och hästarna får godis om dom vägrar göra nånting -.-'  Då kan man ju undra varför jag fortfarande rider där XD Jo, för mamma tycker det är kul att rida med mej där. Och alla timmar i sadeln räknas ju allafall X) Just nu är jag jätte trött och uttråkad. Nu tror jag jag ska lägga mej på sängen och sova i typ 100år! bye <3

Kommentarer
Postat av: Belinda

Din dag är iaf nt värre en min ;(<3

2009-09-15 @ 19:10:47
URL: http://bebbebreed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0