Halloj! :)

29 september 2009

Tjena! Är i skolan nu, vi har SO. Som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit i helgen. Jag har nämligen haft nån liten släng av magkatarr. ;S Allafall, Joel och Kevin kom på onsdagen och har varit hemma tills idag. Dom åker hem på förmiddagen idag. ;( Maja och Mattias kom på fredag kväll, dom stannar tills onsdag. Buhu ingen stannar tills min födelsedag! Ankan är allafall hemma då. :)
Åh Nej! imorgon är det skol-joggen!!!!! -.-' Jag kommer att gå vilse. XD Efter skolan ska jag och Bebbe till Runemogård, Kul! ;D I dag på Elevens val ska vi som har bild redovisa, sen ska vi få fika av Kristina. :D Och nästa veckas lördag fyller jag år!! :D

Sabin<----- SABIN ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Källa till bilden : www.stallstratjara.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0