Halloj!

16 September 2009

I dag var det klassfoto, jag vet inte alls hur min bild blev men den vart säkert konstig! XD har varit med bebbe efter skolan, Kul! ;) Och när mamma hämtade mej så visa hon i en häst tidnign som hon hade köpt att det stog massa om fång (hov sjukdom), och där stod det massa tips från en gubbe som hade kommit på massa knep att bota fång med. B.l.a stod det att en ung flicka mellan 11-14år kunde rida fång hästar i skogen och det hjälpte! ;O Så då kanske jag kan fråga om jag får rida Nicko ;D fast på vintern såklart (Nicko är en häst med fång). Men det går säkert inte -.-' men det är värt att försöka ;) Nu ska jag hitta på nått annat så stay cool MVH Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0