SO :)

23 september 2009

(glömde skriva igår, så jag skriver lite kort om det idag XD)

(22 september 2009)

Efter skolan gick jag på tjejgrupp. KUL!<3
När jag kom hem åt jag mat och sen åkte jag till ridningen i Söräng. :) Det gick super bra. ;)

23 september 2009
Tjo! Är på skolan nu, vi har SO. Det har väll gått bra på skolan idag. :D Efter skolan så ska jag vänta med bebbe, för hon ska ta bussen till Edsbyn. Hennes pappa har äntligen kommit hem från U.S.A. Pappa kommer hämta mej när han slutar (en halvtimme senare än mej slutar han). Hade tänkt låna Twilight ljudböckerna på bibblan. Och idag kommmer Joel och Kevin hem ;D. Sen på fredag kommer Maja och mattias också :). Hoppas dom stannar till min födelsedag :D. (som är den 10 oktober)  
Haha det är kul att blogga tycker jag X). Men jag vill ha fler läsare! (har 1 nu, Bebbe) Hoppsan jag har bara lagt upp en bild på bloggen så länge X). Men jag ska ta med kameran till stallet och knäppa 10.000 bilder på hästar...typ XD. Då kommer det bli lite mer bilder, och ett tema som jag har fixat själv förhoppningsvis :). Nu kommer jag inte på nått mer, men jag kanske kommer skriva mer senare idag. X) xoxo Anna.... XD

Kommentarer
Postat av: Belinda

Hejj! Har SO nu ;))

Krya på dig <3

2009-09-25 @ 08:45:48
URL: http://bebbebreed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0