Tja! ;)

21 september 2009

Halloj! glömde skriva igår så idag skriver jag om i går och idag. XD

20 september 2009 (igår)

vaknade av att my (katt) jamade jätte högt. Så jag öppnade dörren till mitt rum, då slutade hon? XD
Sen låg jag kvar i sängen och latade mej ett lååååångt tag. :) Efter det gick jag upp och åt frukost, ost macka (USCH!!) men det är nyttigt. ;) ;O Bebbe fipplade på datorn så skärmen stängdes av! (alltså den jag sitter vid, och det hände inte igår utan nu! XD) Efter frukosten tittade jag lite på TV o.s.v. På efter middagen kom Elsan,Hanna,Stina,Farmor och Gulli....tror jag hon heter. X) Dom fikade lite. Sen var jag tvungen att skynda mej att duscha, vi skulle till Anders och Monicka. Vi åt hos dom och Anders klippte pappas hår. Sen åkte vi till min gammla skola för mamma skulle rösta till nått kyrko val. :)  Efter det hände inget mer specielt. ;D♥♥♥♥♥♥



21 september 2009

Tjabba! vaknade och var lite förvirrad av en LITE konstig dröm, om rosa och gröna vargar? XD
Min dröm: Jag och Adina (min kusin) var ute i skogen och så såg vi en flock vargar. Vi ignorera dom och började hoppa på stenar. Men plötsligt blev alla vargar utom en ill gröna, den som inte blev grön blev ill rosa!!  Den rosa vargen var jätte farlig och dom andra var snäll. Den rosa började jaga oss. Jag klättrade förtvivlat upp i en gren-lös tall! Vargen var bakom mej och bakom vargen var Adina! XD Sen klättrade vargen förbi mej, och jag kastade ner den. Adina och jag försökte springa till en stuga men det gick INTE fort det. Sen vaknade jag av My XD konstigt? men kul! :D

Nu är jag på skolan, vi har SO. :) Sen ska Belinda och jag till Rundemogård. Den här gången ska jag ha Hydran♥ Och Bebbe Pirruette.♥ Jippi!!!!!!!!!♥♥♥♥

Kram Annis! :)

Nu har jag varit påRunemogård! ;D

Det gick super bra! Vi fick borsta en ny häst idag också, kommer inte ihåg vad han heter men han var jätte söt. :) Och vi bekantade oss med den tjocka och söta stall katten idag. ;) Snart jag jag sova så Gnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Adina

haha, så trevligt att du drömmer om mig :D

idag kommer jag ! :DDD

2009-09-26 @ 11:35:32
URL: http://adajjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0