Tjabba!

18 september 2009

Hej! Är på skolan nu. ;) vi har So och vi har tema blogg m.m. I kväll ska vi äta pizza XD mumms!  Och bebbe ska också äta pizza ikväll. ;D På tisdag kommer Joel hem, och ett tag efter det kommer Maja. Hon vill att vi ska ha en förlåvnings middag åt henne X'D (hon har förlåvat sej nyligen). ^^, Just nu sitter jag och skrapar bort gammalt nagellack och försöker komma på vad jag ska skriva....  :O nu kom jag på nått att skriva! ;D ni som läser får gärna komentera så jag vet vilka som läser. ^^,  Nu kommer jag inte alls på nått mer, så jag tänker skriva lite om hästar<33. Nästa gång jag rider i Edsbyn ska jag nog ha Ferran. :) Fast det är INTE kul att sadla och tränsa henne! -.-' hon får nått fnatt och börjar bråka med Roxanna (hästen brevid henne) och så backar hon ut i gången, en gång så ''halv stegrade'' hon i spiltan :S  men nu tycke jag mitt blogg in lägg är klart ;D MVH Anna    

Kommentarer
Postat av: Belinda

Jag läser ;O xD ASG

2009-09-18 @ 15:54:56
URL: http://bebbebreed.blogg.se/
Postat av: syster

det var ju du som så gärna ville ha förlovningsmiddag för oss... har du glömt det? puss!

2009-10-01 @ 18:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0